Prekinuta veza, ponovno spajanje za sekundi. Spoji se sada!
Povezivanje
Veza uspješno obnovljena!
Greška kod povezivanja

Pravila

Kreiranje sobe

  1. Vrsta sobe: Otvorena soba / Privatna soba
  2. Broj igrača: 2, 3 ili 4
  3. Trajanje poteza u sekundama: 10, 20, 30 ili 60
  4. Tip table: klasika ili morska

Nakon što kreira sobu, korisnik ima mogućnost zvanja ostalih igrača u sobu (s liste prijatelja ili s liste Svi igrači) bez obzira zadovoljavaju li uvjete sobe ili ne.

Popunjavanjem sobe, igrač koji je kreirao sobu može mijenjati poredak igrača.

Kada svi igrače potvrde spremnost, igrač koji je kreirao sobu pokreće igru.

Filtriranje soba

Igračima se nudi mogućnost traženje/filtriranja slobodnih soba po određenim parametrima koji su isti kao i kod kreiranja sobe. Igrači mogu odabrati samo jedan parametar ili više njih. Ponuđeni parametri su:

  1. Broj igrača: 2, 3 ili 4
  2. Trajanje poteza u sekundama: 10, 20, 30 ili 60
  3. Tip table: klasika ili morska

Važno je napomenuti da ukoliko filtirate prema broju igrača npr. 3 onda će vam se ispisati samo sobe koje su navedene točno s tim brojem igrača.

Igra

Nakon toga igrači jedan za drugim bacaju kocku tri puta zaredom, sve dok jedan od igrača ne baci broj 6 na kocki. Taj igrač započinje s igrom.
Zadatak igre je smjestiti svoje četiri figure što prije u "kućicu" svoje boje.
Bacanje kocke se izmjenjuje u smjeru kazaljke na satu. Svaki igrač smije bacati kocku samo jednom.
Svaki igrač pomiče bilo koju od svojih figura za onoliko polja koliki je broj na kocki nakon što je bacio kocku s brojevima od 1 do 6 (1, 2, 3, 4, 5, 6). Ukoliko igrač baci broj 6, ima pravo na još jedno bacanje. Također, ukoliko igrač nema nijednu figuru na ploči, onda ima pravo na 3 bacanja.
Ukoliko igrač svojom figurom dođe na polje na kojem se nalazi figura drugog igrača, on ju može „pojesti“, tj. vratiti na početnu poziciju.
Ako je to polje zauzeto vlastitom figurom, igrač taj potez ne može povući, nego mora pomaknuti jednu od svojih drugih figura.
Dozvoljeno je preskakanje vlastitih figura, kao i figura drugih igrača. Preskakanje u „kućici“ nije dozvoljeno.
Pobjednik je onaj igrač kojem prvom uspije sve četiri figure postaviti u „kućicu".

Bodovanje u igri Čovječe ne ljuti se

Koristi se Postotak pobjeda (Win rate) kao referentni sustav.

Sustav bodovanja prati i namjerne izlaske iz partije te kažnjava igrača s dodatnim porazom.

Izazovi

Prvi korak je najslađi

Srušili ste protivničku figuru na prvom polju ispred vaše kućice

Šečer dolazi na kraju

Srušili ste protivničku figuru ispred kućice

5 do 12

Imate sve figure na polju (a nisu u završnoj kućici)

Vladar Table

Imate sve figure na polju, a ostalim igračima su sve figure u kućici (početnoj)

Ultimativna pobjeda

Pobijedio si, a jedan (ili svi) protivnički igrači nemaju niti jednu figuru vani

Fair Player

Pobijedio si, a nisi pojeo protivničku figuru

Glatka Pobjeda

Pobjedio si, a da protivnički igrač nije niti jednom pojeo figuru

Srećković

Dobio si šest na kocki pet puta zaredom

Chat
[0:0] Unnamed

Greška
 
Postotak pobjeda
0
Izazovi
0
Pobjede
0
Odustajanja
0%
Porazi
0
Izazovi
0
Odustajanja
0%
Bodova
0
Prijavi igrača
Igrač je uspješno prijavljen
Igrač te zove u igru ()
Soba:
Banned
Unnamed
Bodova:
Postotak pobjeda: